III INVESTIGACIÓ

Presentación - Exoesqueleto robótico - Grupo de Investigación de Neuroingeniería Biomédica

La investigació en qualsevol institució universitària és un dels seus pilars fonamentals, és un motor determinant per a la UMH per la seua importància en el progrés de la societat. En aquests 25 anys s’ha potenciat l’avanç d’una investigació d’alta qualitat en tots els àmbits del saber. Aquesta evolució s’ha pogut aconseguir gràcies a una xarxa d’aliances nacionals i internacionals, buscant l’agregació de capacitats com a valor estratègic en la investigació, al costat d’una captació de talent humà i un desenvolupament de les infraestructures de suport a la investigació i al desenvolupament tecnològic.

Actualment la Universitat Miguel Hernández d’Elx compta amb 6 Instituts d’Investigació, 13 Centres d’Investigació, 27 Departaments i 112 Grups d’Investigació. Una labor molt destacada per a impulsar, potenciar, afavorir la promoció i la transferència dels coneixements com ara la desenvolupada pel Servei de Gestió de la Investigació-OTRI que s’encarrega de gestionar tècnicament i administrativament les activitats d’investigació i servir com a enllaç entre la Universitat i el seu entorn socioeconòmic.

En aquestes seccions que venen a continuació, hem tractat de condensar alguns dels elements principals d’aquests 25 anys d’investigació en la UMH, com són les activitats científiques i càtedres, la relació necessària entre universitat i empresa i el suport a la investigació, imprescindible per a desenvolupar tots aquests projectes i activitats.

Presentació - Exoesquelet robòtic - Grup d'Investigació de Neuroingeniería Biomèdica